מדרסים לפלטפוס

א מעט אנשים סובלים מפלטפוס. בעיה זו עלולה אף לגרום לכאבים בכף הרגל ולכן הפתרון הטוב ביותר בנמצא כיום הוא מדרסים לפלטפוס. כמובן, ישנם סוגים רבים של מדרסים, חלקם רכים יותר, חלקם קשיחים, ישנם כאלה להם כמה שכבות, וניתן גם למצוא אותם בצבעים שונים, אולם הדבר הכי חשוב הוא שהם אכן יסייעו ויקלו על הסובלים מהבעיה.

איך אדע איזה מדרס לבחור?

כאמור, קיימים סוגים רבים של מדרסים לפלטפוס, וחשוב מאוד לפנות לבית עסק בעל ניסיון, המעסיק עובדים מקצועיים ומיומנים, אשר עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והחדישות ביותר לייצור מדרסים לפלטפוס בהתאמה אישית ומדרסים מסוגים אחרים. לרוב, מדרסים המיוצרים לאנשים הסובלים מפלטפוס, יהיו קשיחים או מיוצרים מחומרים בעלי תכונות גמישות ועם זאת הם עדיין יהיו קשיחים למחצה. מדרסים לפלטפוס יש גם לבחור על פי משקל הלקוח, ולבדוק היטב מהי רמת התמיכה הנדרשת לו. 

והיה ומדובר במדרס שהוא קשיח, הוא יוכל לספק תמיכה טובה לקשת האורכית של כף הרגל, כל זאת ללא שום קשר לנעל אותה אתם נועלים. בנוסף, מדרסים שהם קשיחים, לא פשוט לשנות את צורתם ובשל סיבה זו הם מעניקים תמיכה אופטימאלית. למדרסים הקשיחים עוד מגוון יתרונות, אך הם אינם נטולי חסרונות. 

אם אתם סובלים מפלטפוס חמור, חשוב מאוד למדוד את כף הרגל באמצעות תבנית גבס, כך ניתן לקבל נתונים עד כמה שיותר מדויקים.

האם פלטפוס גורם לכאבים נוספים?

לסובלים מפלטפוס מומלץ לרכוש אך ורק מדרסים איכותיים המיועדים לבעיה זו, והמיוצרים על ידי אחת החברות המובילות בתחום. אחת הסיבות לכך נעוצה בעובדה שהפלטפוס הינו צרה צרורה והוא עלול לפגוע רבות באיכות החיים שלנו. פלטפוס גורם לכאבים בכף הרגל במיוחד באזור הקשת, הוא יכול לגרום לקרעים או דלקות, לשברי מאמץ, לכאבי גב, דורבן כף הרגל, ועוד רעות חולות אחרות. כל אלה הן בעיות הקשורות קשר ישיר לפלטפוס, מה שרק עלול לסבך את המצב עוד יותר. לכן כה חשוב שתקלו על חייכם ועל בריאותכם, ויש לרכוש מדרסים בהתאמה אישית שיסייעו לכם להתמודד עם בעיה לא פשוטה זו.

פלטפוס וכאבי גב

זה לא מכבר ידוע כי פלטפוס גורם לכאבים שונים, ביניהם כאבי גב תחתון. ומדוע כך? והיה ואתם סובלים מכאבים בפלג התחתון של הגב, הדבר יכול לנבוע מעמידה למשך פרקי זמן ארוכים או הליכה מאומצת, ובנוסף הכאבים עלולים להופיע בעקבות החלפת הנעליים. אולם כל אלה כאחד, עלולים לנבוע כתוצאה ממבנה כף רגל שאיננו תקין, למשל רגל עם פלטפוס, ובכדי להקל על אותם כאבים מטרידים מומלץ בהחלט לרכוש מדרסים ייעודיים.

זאת ועוד, כדאי לדעת כי מנח כף הרגל הוא בעל השפעה רבה על היציבה שלנו. והיה וישנה בעיה כלשהי הקשורה למנח, בהחלט ישנן דרכים יעילות לטפל בבעיה, כאשר אמצעי העזר הראשון הוא מדרסים. 

השאירו פרטים לייעוץ ראשוני

חוות דעת